فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامي به بن بست رسیده است 

سردار شفائی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود در قالب جنگ ترکیبی، بدنبال تحريف تاریخ انقلاب،ایجاد دوگانگی مذهبی و قومی،فتنه‌ ای را در کشورمان طراحی وراه اندازی کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۰۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامي به بن بست رسیده است 

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروز سردار احمد سفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع پرسنل سازمان جهادکشاورزی با اشاره به فتنه اخیر دشمنان در کشور گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود در قالب جنگ ترکیبی، بدنبال تحريف تاریخ انقلاب، هویت زدایی و ایجاد هویت جدید ساختگی،ایجاد دوگانگی مذهبی و قومی ،فتنه‌ ای را در کشورمان طراحی وراه اندازی کرد.

سردار احمد شفائی افزود: دشمن در طراحی فتنه اخیر هویت زدایی از جوانان و نوجوانان را نشانه‌ گرفت و با استفاده از فضای مجازی افسار گریخته و جنگ رسانه ای و ایجاد هیجان کاذب ، ذهنیت جوانان ما نسبت به نظام بدبین و به خواسته های خود برسند.

وی تصریح کرد: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبري و هوشیاری مردم انقلابی و فهمیم ایران اسلامی تمامی نقشه های رذیلانه وشوم دشمنان انقلاب اسلامی خنثی و چهره کریه شان بیشتر نمایان گردید.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: علیرغم تمامی اقدامات دشمن بر علیه انقلاب اسلامی ،شکست به اردوگاه دشمن رسید و انقلاب اسلامی سرافرازانه در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب گام بر میدارد.

ارسال نظرات